U11 Minik Erkekler Basketbol Ligi ikincisi olan Nilüfer Belediyespor takımımız, Başkan Şadi Özdemir'in konuğu oldu.
2024-2025 sezonunda U11 Minik Erkekler Basketbol Ligi ikincisi olan Nilüfer Belediyespor takımımızı bugün belediyemizde ağırladık. ??
Sezon boyunca gösterdikleri azim ve başarıdan dolayı minik sporcularımızı, antrenörlerini ve emeği geçen herkesi tebrik ediyorum. ??
Sporun her alanında gençlerimizin yanında olmaya devam edeceğiz.